суббота, 31 августа 2013 г.

Վախենամ, որ «Դիանայից» հետո ես ստիպված լինեմ թաքնվել. Նաոմի Ուոթսը՝ InStyle-ի համար

InStyle UK-ի նոր համարի հերոսուհին Նաոմի Ուոթսն է դարձել: Դերասանուհին մասնակցել է ֆոտոշարքին և պատասխանել լրագրողի հարցերին՝ կապված «Դիանա. սիրո պատմություն» ֆիլմում իր դերի հետ։

Դերասանուհին պատմել է, որ վախենում է և հնարավոր է՝ ֆիլմի պրեմիերայից հետո այլ երկիր տեղափոխվի: 

«Ես մի քանի անգամ մտածել եմ հրաժարվել նկարահանումներից: Երբ ինձ առաջարկեցին այդ դերը, ես սկզբում «ոչ» ասացի, հետագայում համաձայնեցի: Հիմնականում ես չէի ցանկանում մասնակցել պրոյեկտին այն պատճառով, որ դա մեծ փորձություն է: Ես մի քանի շաբաթ մտածեցի, մինչև համաձայնեցի այդ դերին: Ես միայն մտածում էի. «Աստված իմ, ես չեմ ուզում, որ ուրիշը խաղա Դիանայի դերը»: 

«Ես պատրաստ եմ, որ ինչ-որ մեկը կասի, որ իմ ձայնը այն չէ, քիթս այն չէ, որ ես բավականին բարձրահասակ չեմ և այլն: Սակայն, եթե ընդունում ես փորձությունը, պետք է ընդունես նաև դրական և բացասական կողմերը»:

Комментариев нет:

Отправить комментарий